Жаңа бағдарлама Әдебиеттік оқу 3 сынып ҚМЖ Қысқа мерзім жоспары жаңа мазмұны бойынша 2018-2019 оқу жылына

Пән: әдебиеттік оқу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

«Жанды табиғат» ортақ тақырыбы

Күні:

Сынып: 3

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

 

Сабақтақырыбы Не үйрендім
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

 

3.3.1.1 мұғалім көмегімен оқылған шығарманылогикалықбөліктергебөліп, әрбөліккеатқойыпжоспарқұру

3.2.1.1 мәтінді дауыстап түсініп/ рөлге бөліп/ мәнерлеп/ теріп оқу

3.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар/көрнекіліктер/ фото / суреттер қолдану

Сабақмақсаттары Барлықоқушылар:шығарманы теріп оқып, логикалықбөліктерге бөлу,жоспар құру және сөйлеу барысында суреттерді қолдану

Көптеген оқушылар:бөліктерге бөліп, жоспар құруда өз тұжырымдарын ұсына алады

Кейбір оқушылар:дәлелдер келтіре отырып, бөліктерге бөледі, бөлімдерге ерекше ат қояды.

Бағалаукритерийлері ·      Мәтінді теріп оқиды

·      Мәтінділогикалықбөліктерге бөледі

·      Әр бөлікке ат қойып, жоспар құрастырады

·      Сөйлеу барысында суреттерді қолдана алады

Тілдік мақсаттар

 

Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз

Пәнге тән лексика мен терминология:

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Құндылықтардыдарыту

 

Ынтымақтастық.Жұппен жұмыс барысында оқушылардың арасында ынтымақтастық қарым-қатынас қалыптасады.

Еңбек пен шығармашылық. Жеке жұмыс жасау барысында еңбек ету және шығармашылық құндылықтары  қалыптасады.

Шығарманы оқи отырып, тақырыпты  өмірмен байланыстырады.

Пәнаралықбайланыстар Жаратылыстану  пәнімен байланыстыру
АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақтадан оқушылар мәтіннің сюжеттік желісін  көреді.
Бастапқыбілім

 

Мәтіндітеріп оқи алады, өзін-өзі бақылауды және жоспар құруды  біледі.
Сабақбарысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

5 минут

Ширату тапсырмасы: «Жартысын тап» ойыны. Сынып төрт топқа бөлінеді. Әр топқа суреттердің бөліктері беріледі.

 

 
 

 

 

 

 

 
Оқушылар барлық топтың ішінде жүріп, суретті құрастырады. Құрастырған суреттер бойынша әңгіме құрастырады.

Оқу мақсатын анықтау: Суреттердіқалай құрастырдыңдар? (Бөліктерін жинастырдық) Қандай бөліктерінқұрастырдыңдар?

Сабақ мақсаты:шығарманы логикалық, бөліктерге бөліп,жоспар құру және сөйлеу барысында суреттер қолдану.

Күз мезгілінің суреті

3 слайд

Сабақтың ортасы

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7минут

 

 

 

 

4минут

Оқиық(Ө)«INSERT» әдісі.

1. Ә.Табылдиевтің «Күз кереметі»мәтінін оқушыларғатеріп оқи отырып, жоспар құру үшін қажетті ақпаратты белгілеп отыру тапсырылады.Өз бетінше оқуға 4-5 минут уақыт аралығы беріледі.

2. Мәтіннен қажетті ақпаратты алу үшін оқушылар стикермен белгілеп отырып оқиды.

3. Белгілеп алынған қажетті ақпаратқастикерлер жапсырылады.

ҚБ:Өзіндік бағалау. «Смайликтер».

 

(Сұрақтаға жауап берейік.(ЖЖ)«Көршіңізге айтыңыз» әдісі.

1.Мұғалім жұмыстың орындалуын түсіндіреді. (Жұппен жұмыс жасап, ақпараттармен бөлісу,таныс емес сөздермен жұмыс жасау).

2. Оқушылар өзінің мәтіннен стикермен белгілепжинаған мәліметтерін көршісімен бөліседі.

3.Оқушылар  көршісімен бұрыннан білетін, түсініксіз болған, жаңа ақпарат болған, таңқалдырған мәліметтерді айтып, сол  мәліметтерді бір — біріне талқылайды.

ҚБ: «Күншуақ»

 

Анықтайық.(Т)«Оқиға шыңы» әдісі.

1.Мұғалімнің көмегімен оқушылар мәтіннің қанша бөліктерге бөлуге болатынын анықтайды. Мұғалім мәтін бөліктерін «Оқиға шыңы» арқылы түсіндіреді: таудың сол жақ етегі — мәтіннің басталуы, таудың басы- мәтінніңортасы, таудың оң жақ етегі —  мәтіннің соңы.

2.Әр топқа тау суреті бар А3 форматтағықағаз беріледі.Топ ішінде оқушыларжұппен жұмыс кезінде жинақталып, сараланған мәліметтеріне сүйене отырып, стикерлерін «Оқиға шыңына» сай бөліктеріне орналастырады

3. Нәтижесінде  мұғалім нақты мәтін бөліктерін оқиды, топ мүшелерістикерлерді дұрыс мәтін бөліктеріне сай қайтадан орналастырады.

ҚБ: «Смайликпен» бағалау әдісі. Топтар бір –бірін тыңдайды, стикерлерге смайликтер суретін салып, оны бағаланған топ үстеліне жапсырады.

 

Құрастырайық(Т). «Құрастыр,сосын жауап бер»

1.Мұғалімәр топқа «Оқиға шыңындағы» мәтін бөліктеріне жапсырған стикерлеріне сүйене отырып,  жоспар құруды ұсынады.

2.Оқушыларға жоспар құруға өз ойларын жинақтауға уақыт беріледі. Ойлануға 30 cекунд уақыт беріледі.

3.Топ ішінде оқушылар мәтін бөліктерін  ретімен орналастыру арқылы жоспар құрайды.

4. Топтардың жоспарын сыныппен талқылап, мұғалімнің көмегімен дұрыс жоспар құрылады.

Жоспар:

1.Бақшадағы жұмыс

2. Келген қонақтар

3. Түскі ас

4. Омар атайдың әңгімесі

5. Қолғабыс

ҚБ: «Пантомима». Сөзсіз қимыл көрсету арқылы, өздерін бағалайды.

 

Орналастырайық. (Т) «Оқиғалар желісі» әдісі.

1. Мұғалім әр топқа оқиға желісі көрсетілген сурет қиындыларын беріп, суреттерді ретімен орналастыруды тапсырады.

2Оқушылар жоспарғасүйене отырып, оқиға желісін ретімен орналастырады.

3..Мұғалім интербелсенді тақтадан дұрыс орналасқан оқиға желісін  көрсетеді

ҚБ:«Бағдаршам».Оқушыларда қызыл, жасыл, сары түсті карточкаларды өз парталарына қояды немесе жоғары көтере отырып (қызыл түсті-түсінбедім, жасыл-түсіндім, сары түсті-толық түсінбедім) топ бірін-бірі бағалайды.

4 слайд

1-қосымша

Түрлі-түсті стикерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 
5 слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
6 слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
7 слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 слайд

2-қосымша

 

 

 

 

 

 

 

9 слайд

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

10 слайд

3-қосымша

Сабақтың соңы

7 минут

Рефлексия.«Бес саусақ» әдісі

1.Бас бармақ-басты мәселе.Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды?

2.Балалы үйрек-бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым?Кімге көмектестім?Кімге риза болдым?

3.Ортан терек-ойлау.Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

4.Шылдыр шүмек-шынайылық. Сабақ маған ұнады ма?Неліктен?

5.Кішкентай бөбек-көңіл күй ахуалы.Мен сабақта өзімді қалай сезіндім

11 слайд
Саралау

1-тапсырманы орындау қарқын тәсілі арқылы cараланады.Кейбір оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

2-тапсырманы орындау барысында диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы сараланады. Кейбір оқушыларға жан-жақты әрі нақты көмек көрсетіледі.

3-тапсырманыорындау барысында қорытынды тәсілі арқылы сараланады. Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, не күтетіндігі түсінгендеріне көз жеткізу.

4-тапсырманы орындау барысында бағалаутәсілі арқылы сараланады. Оқушылардың жұмыстарының барлығы бағаланады.

Дескриптор

ü  Мәтіндітеріпоқиды.

ü  Мәтіндегі қажетті ақпаратты таба алады.

ü  Белгілеп алынған ақпараттар  бойынша мәтін бөліктерін анықтай алады.

ü  Анықталған мәтін бөліктерінен жоспар құрай алады.

ü  Жоспар бойынша оқиға желісін орналастыра алады.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

АКТ-мен жұмыс жасау ережесін ескереді.

Сабақ бойынша рефлексия  
 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *