Қазақ тілі мен әдебиеті 9-сынып күнтізбелік-тақырыптық жоспар Көкжиек-Горизонт Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, Р.С.Рахметова, А.Қ.Рауандина, Қ.С.Жайлаубаева КТЖ

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік- тақырыптық жоспар

9-сынып

Жылдық жүктеме 170 сағат, аптасына 5 сағат.

Авторлары: Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, Р.С.Рахметова, А.Қ.Рауандина, Қ.С.Жайлаубаева

Алматы:Көкжиек-Горизонт, 2019 жыл

Тақырыптар Оқу мақсаттары Сағ саны Мерзімі ЛГМ Үй тапсырмасы Ескерту
1- тоқсан (40 сағат)
 «Қазақ жазуының даму жолы». «Күлтегін» жыры
1 1 Құлпытастағы жазулар 9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау;

9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда  орынды  қолдану

1 Құлпытас, қаша, дәуір 5-бет ереже
2 2 Ежелгі құлпытастар тарихы 9.1.4.1  орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру 1 түркі, жазба, дүниетаным 8-бет 11-тапс
3 3 Көне түркі жазуын зерттеушілер 9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай  сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау; 1 Жан-жақты, әліпбилік 10-бет 6-тапс
4 4 Ұлы мұралардың жаңғыруы 9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай  сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау;

 

1 зерделе, үңіл 12-бет 10-тапс
5 5 «Күлтегін» жыры 9.1.4.1  орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру 1 Көшірме, нұсқа Мәлімет жинау
6 6 «Күлтегін» ескерткіші 9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу 1 Үндеу, қастандық, қатер 16-бет 11-тапс
7 7 Қазақ жазба мәдениетінің даму тарихы 9.1.4.1  орта көлемді прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген (тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін білдіру

9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай  сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау;

1 Сәйкестендір, сауыт 16-бет 1-тапс
8 8 Қазақ тілі- тарихы терең көне тіл 9.3.2.1 ғылыми стильде (мақала) жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау;

9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда  орынды  қолдану

1 Сия, төл, төте  жазу, емле Презентация

жасау

9 9 Орта ғасыр: түркі тілі- ғылым тілі 9.3.6.1 мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға беру 1 Ғұлама Ақпарат жинау
10 10 Орта ғасыр ойшылдары 9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау;

9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай  сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау;

1 Трактат, ойшыл 23-бет 5-тапс
11 11 Әлемдік жазу мәдениетінің реформаторы 9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай  сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау;

9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда  орынды  қолдану

1 Жетілдір, дыбыс, дыбыстал 25-бет 4-тапс
12 12 Қазақтың төте жазуы 9.4.2.1 эссе құрылымы мен дамуын сақтап, мәселе бойынша ұсынылған шешімнің артықшылығы мен кемшілік тұстарын салыстыра отырып, өз ойын дәлелдеп жазу;

9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда  орынды  қолдану

1 Ретте, жүйеле 27-бет 9-тапс
13 13 Нәтиже сабақ 9.4.4.1 тақырып бойынша түрлі стильдегі мәтіндер құрауда мәліметтерді  жинақтап, дереккөздеріне сілтеме көрсетіп жазу 1 28-бет 5-тапс
14 14 Мен не білдім?

БЖБ №1

9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау;

9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай  сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау

1 қайталау

1 comment on “Қазақ тілі мен әдебиеті 9-сынып күнтізбелік-тақырыптық жоспар Көкжиек-Горизонт Ф.Ш.Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, Р.С.Рахметова, А.Қ.Рауандина, Қ.С.Жайлаубаева КТЖ

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *